Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Wątek zamknięty
==== Regulamin Moderatora ====
1. Ogólne:
1.1 Moderator to użytkownik posiadający uprawnienia do modyfikacji postów.
1.2 Posada moderatora dobrowolna.
1.3 Wyboru moderatorów dokonują administratorzy.
1.4 Kandydaci na moderatorów nie mogą mieć żadnych ostrzeżeń.
2. Prawa:
2.1 Usuwanie lub modyfikacja postów zawierających:
a ) wulgaryzmy w znacznym stopniu
b ) treści rasistowskie, seksistowskie itp.
c ) treści pornograficzne
d ) wypowiedzi obrażające użytkowników forum
2.2 Usuwanie lub modyfikacja postów:
a ) nie wnoszących nic do tematu
b ) zawierających treść na inny temat
c ) o niskim poziomie intelektualnym
d ) zawierających liczne błędy ortograficzne oraz interpunkcyjne, a także literówki
e ) zawierających zdjęcia, obrazki, załączniki oraz linki niezgodne z regulaminem forum
2.3 Zamykanie i otwieranie tematów.
2.4 Usuwanie i modyfikacja ankiet sprzecznych z regulaminem forum
2.5 Upominanie słowne użytkowników łamiących regulamin zarówno na forum jak i poprzez Prywatną Wiadomość. (zalecane w przypadku drobnych wykroczeń)
2.6 Wystawianie Ostrzeżeń użytkownikom łamiącym regulamin (zalecane w przypadku poważnych naruszeń regulaminu)
2.7 Moderator ma prawo do modyfikacji postów tylko i wyłącznie w przypisanych mu działach.
2.8 Moderator ma prawo do poprawiania (także zaznaczania widocznym kolorem) błędów w postach.
3. Obowiązki:
3.1 Podstawowym obowiązkiem moderatora jest utrzymywanie porządku, dyscypliny, estetyki w przypisanym mu dziale tematycznym, a także egzekwowanie regulaminu od użytkowników.
3.2 Częste odwiedzanie forum.
3.3 Prezentowanie postawy godnej naśladowania.
3.4 Wyjaśnienie wszelkich błędnych decyzji i czynności z przeproszeniem poszkodowanych użytkowników włącznie.
3.5 Pisanie postów będących przykładem poprawności merytorycznej, ortograficznej, interpunkcyjnej, stylistycznej i estetycznej.
3.6 Wykazywanie się umiejętnością "pokojowego" rozwiązywania konfliktów oraz łagodzenia sporów między forumowiczami.
3.7 W przypadku usuwania lub edycji postu, podpisanie się pod dokonanymi czynnościami oraz wpisanie powodu usunięcia lub edycji postu. Brak wyjaśnienia jest równoznaczny z brakiem argumentacji, a co za tym idzie ze złamaniem regulaminu.
4. Postanowienia końcowe:
4.1 Decyzje moderatora są ostateczne i niepodważalne. W razie niesłuszności dokonania czynności moderatorskich sprawę bezzwłocznie należy skierować do administratora celem wyjaśnienia. Podważanie decyzji moderatora przez innego moderatora i dokonywanie zmian może zostać uznane za naruszenie regulaminu. (zalecam nie podejmowanie kroków tylko powiadomienie administratora)
4.2 W przypadkach, w których uprawnienia moderatorskie nie wystarczają do rozwiązania danej sprawy należy skierować się do administratora.
4.3 Nadużycie uprawnień moderatorskich dla korzyści własnych wiąże się z karą: ostrzeżenia, usunięcia z grupy moderatorskiej, a w skrajnych przypadkach do zbanowania.
4.4 Nieznajomość regulaminu i jego nieprzestrzeganie, niedbałość wykonywanych czynności, niegodna postawa wiążą się z karą usunięcia moderatora z grupy moderatorskiej.
4.5 Solidna i przykładna praca może w przyszłości odnieść skutek w postaci awansu na stanowisko o wyższych uprawnieniach.
4.6 Wszelkie wykonane czynności przez moderatora są zapisywane w Log'ach forum.
4.7 Czynności moderatora są kontrolowane przez administratora.
4.8 Wszelkie wątpliwości, sugestie, problemy kierować należy do administratora lub do Właściciela.
====
Regulamin może ulec zmianą. Prosimy o sprawdzanie aktualności regulaminów co jakiś czas Uśmiech
Pozdrawiam XxMoNsT3RxX
zapraszam GG: 54227604
Offline
Pozdrawiam XxMoNsT3RxX
zapraszam GG: 54227604
Offline
Strony: 1
Wątek zamknięty